close
  • woensdag 21 november

Uniek win-win concept

Dat 50+ in Nederland een enorm bereik heeft onder de 50+ doelgroep is inmiddels wel bekend. Wekelijks verwelkomen wij meer dan 15.000 bezoekers op ons platform. In Nederland komen er elke dag nieuwe 50plussers bij en in 2019 zal de helft van alle Nederlanders 50+ zijn. Dat geeft wel aan dat ons bereik alleen maar zal groeien.

Wij willen dat onze partners daarvan mee profiteren en daarom hebben wij een uniek win-win concept ontwikkeld met gegarandeerd rendement. Hoe dit precies werkt kun je in je eigen tijd lezen in onze whitepaper maar hieronder vertellen wij je er alvast wat meer over.

De eerste stap is samen een mooie actie bedenken die aan de hand van content en beeld goed kan worden uitgezet op ons platform. Dat doen we op een doelgerichte, creatieve manier. Soms is het nodig een unieke actie te bedenken met dito content, een andere keer gaat het om een basale actie die zo eenvoudig mogelijk moet worden neergezet. Marketing en redactie werken daarin nauw samen voor een zo optimaal mogelijk resultaat.

Het moet goed voelen.
Dat lijkt een cliché, maar
zo werkt het wel

In alle gevallen moet het een actie zijn die niet alleen bij onze doelgroep past, maar vooral ook bij jou als ondernemer. Het moet goed voelen. Dat lijkt een cliché, maar zo werkt het wel. En zo werkt het het beste. De afdeling marketing werkt vervolgens de campagne verder uit. Hoe geven we de actie vorm? Wat past het beste bij het product en deze ondernemer? Hoe geven we een actie een kop en een staart? Op welke wijze spreken we de lezer aan? Wat is het meest passend bij de doelgroep. In welk tempo zetten we de actie uit? Je kunt dit met een gerust hart aan onze ervaren marketeers en tekstschrijvers over laten.

Wil je alles weten over onze unieke win-win campagnes met gegarandeerd rendement? Download dan onze whitepaper.