Telefoon kapot? Centraal Beheer zorgt dat je snel weer bereikbaar bent

'O nee, geen sores met m'n mobieltje alsjeblieft'. En als het toch gebeurt heeft Centraal Beheer de oplossing.

We zijn inmiddels zo gewend geraakt aan het gebruik van de mobiele telefoon, dat een mankement aan onze telefoon ons al in paniek doet raken. Denk aan een kapot scherm of een batterij die niet meer wil opladen. In december gebruiken we onze smartphone het allermeest, en als er dan iets aan de hand is, ben je echt onthand. Maar Centraal Beheer heeft een oplossing bedacht. 

Een telefoon die gerepareerd moet worden, is totaal onhandig. Zeker als het weer niet meewerkt en je door winterse neerslag de reis moet maken naar een reparateur. Alternatief is dat je het toestel opstuurt, maar dan ben je het vaak voor langere tijd kwijt.

Reparatieservice

Centraal Beheer (CB) heeft sinds kort een nieuwe dienst waardoor je snel weer bereikbaar bent. Als je een iPhone of een Samsung hebt, dan kun je gebruik maken van de reparatieservice bij je thuis of waar je maar wilt. Daarvoor hoef je geen klant te zijn van CB.

Hoe werkt het precies? Als je problemen hebt met je batterij, scherm, camera, oorluidspreker, laadconnector of homeknop, maak je online een afspraak voor reparatie en je ziet dan ook meteen hoeveel het kost. De bedragen liggen natuurlijk wel wat hoger dan normaal, maar je wordt daarvoor ook volledig ontzorgd. Geef aan wanneer het je uitkomt en waar je op dat moment bent. Zelfs als dat in de sportschool is of op een kerstborrel, is dat prima. Er komt een betrouwbare reparateur langs en die heeft je toestel binnen een half uur weer aan de praat. Je krijgt een jaar garantie op de reparatie.

Meer weten? Klik dan hier?